recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K-TV til sport - budget max 15k?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K-TV til sport - budget max 15k?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K-TV til sport - budget max 15k?
    Sendt: 02-August-2018 kl. 23:39
Jeg ønsker det bedste 4K tv til sport inden for en rimelig pris. Jeg er meget følsom overfor bevægelsesslør ved sport, så her må tv'et være virkelig god. Billedkvalitet til film har også stor betydning.
Størrelse 55 tommer(da TV- rummet sætter grænsen)

Overvejer følgende:
LG Oled C8
LG Oled E7
Sony Oled AF8
Sony LCD XF90 (local dimming)
Panasonic Oled FZ800 - (må vente på prisfald lidt endnu)

Nogle der kan komme med et input til hvilket tv, der bedst vil kunne opfylde mine behov?
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 12:20
På trods af manglende inputs herfra, har jeg nu truffet en beslutning på basis af besøg/demonstration hos flere forhandlere de seneste par dage.
Det bliver en Panasonic FZ800. Så eventuelle inputs er ikke nødvendige nu.  :)


Redigeret af buller1 - 04-August-2018 kl. 12:22
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 12:34
Til top
aalb1970 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2014
Sted: None
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aalb1970 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 15:12
Du burde være gået efter Sony AF8, da den har det bedste bevægelsessystem blandt de OLED tv, du oplister. Den har også Dolby Vision, hvilket Panasonic'en ikke har.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 09:17
Hvor er det godt at se en der er i stand til at træffe en beslutning selv, også selvom du åbenbart ikke selv har gjort ret meget for at undersøge markedet (host host jvf katbirds indlæg). - Men dette er et forum. at blive sur over der ikke er nogen der svarer midt i en sommerferie er måske lidt arrogant! Folk er her af egen fri vilje, vi er ikke personlige shoppere eller supportere for dig eller andre (selvom der åbenbart er en stigende tendens til at folk tror det er deres egen supportlinje uden overhovedet at skulle røre en finger selv)


Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 13:05
Han lød da ikke sur, det var vel bare en opfølgning...

Hvis der skal pilles efter følelser i bullers indlæg, kan jeg kun finde en smule skuffelse.
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2018 kl. 08:53

Host... :)

Til orientering.
Ja, jeg har læst at Flatpanels.dk som den eneste, jeg har kunnet finde, ikke har den i toppen af deres anmeldelser.  Jeg har i mellemtiden været næsten alle afkroge af internettet igennem, og alle steder er der kæmperos til Panasonic FZ800.  Jeg har ikke et eneste sekund fortrudt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu