recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay surroundsound?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay surroundsound?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcoop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 22:22
DD+, ja så burde det jo virke da det vel det samme som Netflix?
Hvor hurtig internet har i? Jeg har en 20mbit download. Det har bare aldrig været et problem på de andre tjenester.Confused
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2018 kl. 07:33
Oprindeligt skrevet af jcoop jcoop skrev:

DD+, ja så burde det jo virke da det vel det samme som Netflix?
Hvor hurtig internet har i? Jeg har en 20mbit download. Det har bare aldrig været et problem på de andre tjenester.Confused

120/50 kablet. Det er jo noget mere.

Måske er Viaplay lidt mere "sart" end Netflix? 
Jeg oplever ingen problemer med lyden.


Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 09:48
Viaplay kan ikke sende i 5.1 på Chromecast ver 1(se foto).
Så såfremt du har den første version virker det ikke ligemeget hvad du gør.
Samme problem med Firefox os (panasonic)
Billedresultat for chromecast ver1
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 09:50
det med lan eller wlan :
Min kodi box og Xbox med wlan virker fint med 5.1 på viaplay - mit tv med lan kan ikke udsende 5.1 så tror med det er dårlig programmering fra Viaplay side end forbindelsestype 
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 10:19
Vi så netop også Thor Ragnarok på Viaplay igår, og jeg ærgede meget over at der kun stod Dolby ProLogic 2 i displayet på receiveren. Det var ikke en fornøjelse. Chromecast 2 sat direkte i receiveren. På Netflix er der ingen problemer med at få DD+ ud...
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 11:48
Er det nogen som kan få Viaplay til at levere 5.1 via Chromecast? Jeg har aldrig set det ske.




Redigeret af JKJe - 17-August-2018 kl. 11:55
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 11:53
Samme viaplay serie med dolby digital på kodi box og på chromecast






Redigeret af JKJe - 17-August-2018 kl. 11:54
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu