recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT S: Projektor BenQ w1070 DLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT S: Projektor BenQ w1070 DLP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT S: Projektor BenQ w1070 DLP
    Sendt: 12-August-2018 kl. 12:21
Sælger min gode BenQ w1070 DLP projektor, købt juni 2014.

Befinder sig i Viborg. Fremvisning selvfølgelig muligt. Billeder nederst i opslaget.

Sælger da jeg har købt en anden. BenQ'en virker 100%, og har været monteret i loftet, dog har pæren kørt over 5.500 timer i Eco-mode. Så den skal have en ny. Vi har været rigtig glade for den. Har brugt den sammen med et 120" lærred. Set film, streaming og spillet på den.

Specifikationer.
Lumens 2.000 
Full HD 3D 1920x1080 i 16:9 format
Kontrast 10.000:1
Pære DLP levetid Normal 3.500 timer. SmartEco-mode 6.000 timer
Lens shift: vertical

For afstandsberegning


Anmeldelser

BenQ UK hjemmeside 

Pærer kan blandt andet købes her. Det skulle kun være nødvendigt at skifte pæren, så længe den nuværende ikke er sprunget, hvilket den ikke er.

Medfølger
- BenQ w1070
- Fjernbetjening
- Manual på CD
- Strømkabel ca. 2,3 m
- HDMI kabel 1,5 m
- En 3d brille uoriginal
- Faktura på mail haves

Pris 1.500 kr.

Forbeholder mig retten til ikke at sælge, såfremt evt. køber og jeg ikke kan blive enige.








Redigeret af hunterSEG - 14-Oktober-2018 kl. 10:26
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 10:14
Dvs. pæren har brændt i 3500'ish eller 6000'ish timer?
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 10:56
bud 1000.- afhentet< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/96a0b27//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 18:22
Hej, du har nok overset det i min tekst

Min pære har kørt over 5.500 timer i eco mode.

De to andre tal er anslået holdbarhed fra fabrikanten.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 12:38
900 så ? :-) < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/96a0b27//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 13:16
Ohhh ja, sådan går det, når jeg ikke svarer.

Nej tak til bud på 900 og 1000 kr.

Ser tiden an og prøver andre steder.

Ps. Blev noget mistænkelig med hensyn til det ebay link. Hvad går det lige ud på.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 13:29
tænker der er recorderes forum der fejler på noget input.. jeg har prøvet at gøre opmærksom på det. < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/96a0b27//helpers/preHelper.js">

1500 er en god pris - bare den havde lidt flere timer på pæren.

skriv hvis du vil sælge, kan hente den fra dag til dag.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 13:48
Ok, 
kan være jeg vender tilbage.

God weekend
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 18:13
Hunter, er desværre ikke int. i at købe den, men ville blot bifalde din virkeligt informative og ærlige annonce. Ved ikke hvor mange annoncer for PJs jeg har set hvor folk skriver at pæren "er blevet skiftet for nylig", men formodentlig blot har nulstillet tælleren. Så Thumbs Up herfra, og held og lykke med salget!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu