recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: fjernbetjening Panasonic plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: fjernbetjening Panasonic plasma

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: fjernbetjening Panasonic plasma
    Sendt: 17-August-2018 kl. 18:37
jeg mangler en fjernbetjening til mit Panasonic plasma. Det drejer sig om et st60. 

Jeg kan se at man kan få den med alu overflade og hårde knapper i stedet for de lidt trælse gummi knapper. 

Et jeg måske så heldig at der ligger noget i en skuffe et sted som jeg kan købe?
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2018 kl. 21:45
Hvis du ikke finder alu-betjeningen, så har jeg en sprit ny erstatningsfjernbetjening, som kan fåes for 150,-

Redigeret af Flippo - 17-Februar-2019 kl. 03:00
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2018 kl. 08:43
Tak for buddet Flippo. Hvis det ikke dukker noget op så kontakter jeg lige dig senere. Overvejer også om jeg skal anskaffe en Logitech. 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu