recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPad Pro 10.5 4G/LTE 512GB Space Grey *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPad Pro 10.5 4G/LTE 512GB Space Grey *SOLGT*

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPad Pro 10.5 4G/LTE 512GB Space Grey *SOLGT*
    Sendt: 18-August-2018 kl. 17:43
Har denne lækre tablet, som jeg overvejer at sælge jeg føler mig ‘begrænset’ ifht mit vanlige brugsmønster på en Android tablet. På en smartphone eller tablet bliver jeg nok aldrig gode venner med iOS.

IPad’en har den hurtigste og meget overlegne processor A10X, som fejer alle andre konkurrenter af bordet....den har i hvert fald imponeret mig. Købte den i en privathandel fra en gut, der brugte den i ca 4-5 mdr i sit firma og skiftede til den helt store 12.9” iPad. Derfor fik jeg jeg ingen kvittering med, men er vidende om hans identitet og arbejdsplads via FB.

Standen er super flot med minimale brugsspor og der sidder panserglas på frontpanelet.
Der kan evt medfølge ét styk originalt cover + ét cover købt i Elgiganten (samlet værdi ca kr 949)

Lokation: 2625 Vallensbæk
Sætter HBO til kr 4000


Redigeret af IT-Bruger - 06-September-2018 kl. 09:23
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 18:41
Jeg vil gerne lægge ud med at de byde de 4.000 kr. Så er vi da i gang!
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 19:00
@Splinten - noteret
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 20:55
Salget sættes i bero indtil d. 1. september hvor en køber, der har forudbetalt kr 500, via DBA vil afhente den.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1297
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 01:11
Underlig måde at handle på. 👎
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2018 kl. 01:40
Kan du spores, du er sgu en svindler når man skal forudbetale og ingen kvit har. Kvitteringen er gemt i mange år gennem forhandleren så nemt at skaffe den.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2018 kl. 01:48
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Kan du spores, du er sgu en svindler når man skal forudbetale og ingen kvit har. Kvitteringen er gemt i mange år gennem forhandleren så nemt at skaffe den.

Hids dig ned og spar på dine falske anklager om svindler!
Har du overhovedet læst og forstået hvad jeg skrev øverst?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2018 kl. 10:07
Der står jo intet om at man SKAL forudbetale? Det kunne være et depositum køber har betalt mod den blir reserveret?

Men ja en manglende kvittering på den slags varer er altid noget l o r t
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2018 kl. 15:00
Alle de køb jeg har lavet gennem en bruttolønsordning har ikke udløst nogen kvittering på andet end, at jeg har tegnet mig for at afdrage på produktet gennem eksempelvis TDC eller Atea. Der er ingen kvittering med eksempelvis IMEI-nummer eller andet gøgl man måtte få med hvis man handler med en butik. Jeg har solgt adskillige af disse produkter videre efter de er frikøbt, og har ikke kunne give en kvittering på dem - det gør mig altså ikke til en skummel hæler.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 09:22
Solgt og afhentet....
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 10:09
Det eneste man skal være opmærksom på i handler med "erhvervs" vare, er at der kun er 1års garanti og ingen efterfølgende reklamationsret på. 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu