recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der noget bedre til 40K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes der noget bedre til 40K?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedersen.hifi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-August-2018
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedersen.hifi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der noget bedre til 40K?
    Sendt: 20-August-2018 kl. 19:47
Hej

Jeg har besluttet at droppe surround da det fylder for meget og ikke bliver brugt, derfor går jeg tilbage til rent stereo.

Jeg her kigget på lidt forskellige løsninger, men den der har imponeret mig mest er den her:

Især dens rumkorrektion fungerer vanvittigt godt!

Så spørgsmålet er om der findes noget bedre til prisen?

Jeg leder ikke efter et anlæg der kan spille så højt som muligt, men nærmere et der levere høj lydkvalitet ved moderat volume.

Mvh. Carsten
Til top
stjernholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stjernholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2018 kl. 07:31
Det er et rigtig fint system, dog er 2170 noget begrænset, da man f.eks ikke selv kan lave voicings.  Der er heller ikke airplay, spotify eller en indbygget medieplayer.   Alt dette får man i 3400 forstærkeren.  Hvis jeg kunne vælge om, ville jeg have taget denne. 

Systemet lyder rigtig godt i forhold til størrelsen, men naturligvis kan det ikke spille så højt.  Ved moderate lytteniveauer er der stort overskud, flot dynamik.  Ved højere niveau går dynamikken lidt tabt.  

Alt i alt et meget lækkert system. Lækkert at bruge, ser godt ud og leverer en engageret lydkvalitet.   Til 40k er det noget helt unikt.


Redigeret af stjernholm - 31-December-2018 kl. 07:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu