recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen)
    Sendt: 25-August-2018 kl. 14:18
Et kort spørgsmål.
Jeg overvejer lidt at skifte til bland selv og så få flere streaming tjenester. Jeg overvejer Dansk Filmskat og så 3 tv kanaler

Mit spørgsmål er, kommer Dansk Filmskat så til at ligge under Film i menuen, eller på samme måde som Netflix, som jeg allerede bruger via boksen.
Eller skal man på anden vis skaffe adgang til tjenesten, eks mobilen og Chromecast. Sidstnævnte har jeg ikke, jeg har boksen og ATV3.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 16:28
under film på både yousee boks og app. :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 17:06
 
 Alle streaming tjenester ligger under punktet Kanaler. Det er helt ens på begge Humax boksene.


Redigeret af Radiomanden - 25-August-2018 kl. 17:08
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2018 kl. 20:12
Lyder godt.
Tak
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 20:38
hej alle
Har lige fået bland selv Viasat film og kunne finde den i guide oversigten på humax boks, her kunne jeg så se tidligere at the Dark Towers  var igang, i Dolby digital lyd 5.1 fedt,  bladrede i guiden og så at den også kom i morgen kl 11:20; tænke nu vil jeg optage den men nu ligger den ikke under planlagte optagelser, og når jeg lige har prøvet guide igen stå på Viasat film, så kan man ikke se i nu og næste hvad der er nu og senere på aften. Men man kommer direkte en på streaming siden Viasat film, valgte her en film og nu ikke i Dolby digital 5:1 øv men i Dolby surround kun. Har i andre prøvet det. Mystik kunne se i nu og næste tidligere på aften da jeg fik kanalen, når jeg stod i guiden, hvad der kom kl 21 og senere på aften 



Redigeret af Lofferen - 18-Januar-2019 kl. 21:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu