recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy S7 Android 8.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy S7 Android 8.0

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy S7 Android 8.0
    Sendt: 28-August-2018 kl. 16:24
Er det lykkedes nogen af få Android 8.0 (Oreo) på en Galaxy S7 her??
Den skulle efter sigende have været sendt ud i Marts måned i år, men den er endnu ikke dukket op hos mig. 
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 17:15
Jeps Smile

(Telmore)
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2018 kl. 19:56
Jeg har også haft den på min i nogle måneder.
Jeg har dog lige rootet den og installeret noget andet.
Jeg synes batteritiden og hastigheden blev dårligere - så behold du din Android 7 - med mindre der er nogle features du skal have. Så får du desværre ikke sikkerhedsopdateringer - de kommer hver anden måned eller så.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 13:18
Hmm, synes stadigvæk det er underligt den ikke engang kan finde android 8 når jeg søger. 
Er iøvrigt på Fullrate/TDC.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 21:19
Har en 7 Edge og har android 8. Kan desværre ikke huske hvornår den kom.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 08:07
Ja jeg fik den i sommers på min s7 edge. 

Batteritiden er markant dårligere, så jeg ville gerne have været fri.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 18:19
Det er fandme mærkeligt. 
Jeg skal bruge 8.0 til nyere versioner af Google Assistant. 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2018 kl. 12:27
Har fået android 8 på min S7 nu. Måtte installere den manuelt fra Samsung (via Odin). 
Jeg kan endnu ikke vurdere om den bruger mere strøm en android 7, da jeg måtte starte helt forfra, og derfor har brugt mobilen en hel del mere end normalt de sidste par dage. 
Til gengæld røg jeg ind i problemer med "Google Play Services". Der måtte jeg manuelt hente nyeste version fra APKmirror, fordi Android Auto ikke virkede mere. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu