recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Airplay 2 spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Airplay 2 spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Airplay 2 spørgsmål
    Sendt: 30-August-2018 kl. 19:39
Hej

Beklager hvis spørgsmålet har været stillet før, men fandt intet via søgning Wacko

Jeg har 2 stk. ældre Sonos Play 1, og påtænker at skulle have endnu en.

Vil jeg kunne opnå AirPlay 2 på de "gamle" enheder, hvis jeg køber den nye Sonos Play One i stedet for endnu en alm. Play 1?

Og med Airplay 2 har jeg forstået det således at jeg ikke behøver at skulle tilgå Sonos app'en, men kan tilgå Airplay direkte fra en anden app som fx YouSee Musik, Youtube osv. - er dette korrekt? Embarrassed

På forhånd tak for hjælpen fra en ikke-hifi-nørd Smile


Redigeret af BrianH - 30-August-2018 kl. 20:39
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2018 kl. 21:33
Ang Airplay 2. Hvis du sætter en Sonos One i samme gruppe som de 2 stk Play 1, så "forlænger" Sonos One lyden videre til de andre, så de også opnår Airplay funktion. Men trækker du Sonos One ud af den gruppe igen, så kan du ikke spille Airplay over de andre Play 1.

Det andet ved jeg ikke helt så meget om desværre :) Har ikke selv apple produkter.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 12:11
Vedr. apple og airplay 2 - det er korrekt at du ikke behøver at bruge sonos appen.
/Peter
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Vedr. apple og airplay 2 - det er korrekt at du ikke behøver at bruge sonos appen.


Ja 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu