recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Favoritliste Pana TX-55EZ950E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Favoritliste Pana TX-55EZ950E

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Favoritliste Pana TX-55EZ950E
    Sendt: 01-September-2018 kl. 11:40
Hvordan, eller kan man ændre kanalnumrene til programnumre i favoritlisten. På mit gamle plasma flyttede jeg mine favoritter over til favoritlisten, og derefter viste de tallene fra 1 og opefter.
På det nye viser de kanalnumrene, dvs rækkefølgen er f.eks. 1-2-7-35-56-3 osv., hvor jeg gerne ville have at de viste 1-2-3-4-5-6 osv.
Er det muligt at ændre, eller er det bare en ny feature Disapprove

Mvh. Troels


Redigeret af Skywalker - 01-September-2018 kl. 20:16
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 13:04
Mit lille Panasonic-tv i køkkenet fungerer også på den måde (grrrr), og det er ikke lykkedes at få tv-et til at give slip på den oprindelige kanalnummerering, så jeg læser interesseret med her.
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 20:15
Så fandt jeg sgu ud af det; men det er godt nok noget bøvlet:
  • Først ser man i "favoritredigering" hvilke kanaler der skal have et nyt nummer.
  • Så går man ind i "redigering af kanalliste"
  • Finder den kanal som skal have et nyt programnummer
  • Trykker på skift (grøn)
  • Taster det tal ind som man ønsker som programnummer, og trykker på bekræft (grøn)
  • Så kan man gå tilbage og tjekke om det passer, i ens favoritliste.
Ovenstående virker ihvertfald på min model, men det var godt nok noget nemmere, på mit gamle plasma. Det gør det heller ikke specielt nemmere, jo flere favoritprogrammer man har.
Det ville være ideelt såfremt man kunne downloade/uploade listen på pc'en.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu