recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver ud af stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Receiver ud af stuen

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 09:59
På Marantz får du jo 2 kanaler mere. 

Det er jo interessant, hvis du vil kører Atmos/DTS:X

Derudover ser det også ud til at Marantz har lidt flere features. Så er det spørgsmålet om det er noget man skal bruge:
https://forum.recordere.dk/receiver-ud-af-stuen_topic156266_page4.html

Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af mmgala mmgala skrev:

ARGH det er jo ikke til at blive klog på, vil helst undgå at skulle have besværet med returnering osv.


Så køb Yamaha.
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:00
den er ikke lige i billedet, da jeg gerne vil køre trådløst i resten af huset, og receiveren gerne skulle være en del af det
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:02
Yamaha har MusicCast, som er netop det du efterspørger.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:47
Er der nogen der har placeret al deres udstyr i et skab i f.eks. bryggers?
Tænker på receiver og forstærker.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få mit grej ud af stuen.
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:49
Det er lige præcist det mit projekt går ud påTongue
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:58
Jeg troede mere det gik på at have det lige på den anden side af rummet. Jeg tænker mere på et skab med udluftning langt fra stuen.

Beklager hvis jeg har læst det forkert, men har heller ikke set nogle billeder af brugbare løsningsforslagSmile
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 12:26
Ikke sikkert jeg fik det forklaret korrekt, men anlægget skal stå i et andet rum som støder op til stuen....og i det rum, skal det så i et skab, hvor bagvæggen er lige bag der hvor tv'et hænger....giver det ok mening.

Tror det er det samme vi tænker på
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 14:14
Så mangler vi bare brugbare løsningsforslag.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu