recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af streaming film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af streaming film

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af streaming film
    Sendt: 15-September-2018 kl. 09:31
Jeg faldt over denne slettet film på itune hvor en bruger har fået slettet tre film da producenten ikke ville have filmene på iTunes mere. Der kan jeg godt frygte lidt at det vil gælder den form for tjenester og ikke kun Apples. Så tror jeg fandens hvis folk begynde at pirat hente igen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2018 kl. 09:51
hele fadæsen ligger vel i ordet “Køb”. I virkeligheden er det “tidsbestemt leje”, og det bør iTunes skrive ind i deres betingelser.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2018 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

hele fadæsen ligger vel i ordet “Køb”. I virkeligheden er det “tidsbestemt leje”, og det bør iTunes skrive ind i deres betingelser.
men Microsoft og Google kalder det også for køb. Jeg har været ved selv at kræve køb. Men holdet mig til fysiske medier og får dem på plex
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2018 kl. 11:00
Jeg har min tvivl om at denne "nyhed" er ægte.
Har prøvet at google historien, og det lader til at kun denne ene bruger har været udsat for fænomenet.
Lad os nu lige se hvad der er op og ned på den.

Hvis det var et generelt problem, ville der nok være en kæmpe "shit storm" på nettet.

Fandt historien på https://theoutline.com/post/6167/apple-can-delete-the-movies-you-purchased-without-telling-you?zd=1&zi=qpwhgn7q som er kendt for at være MEGET Apple kritiske. Dette er ikke et problem i sig selv, men blot til oplysning.




Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2018 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

hele fadæsen ligger vel i ordet “Køb”. I virkeligheden er det “tidsbestemt leje”, og det bør iTunes skrive ind i deres betingelser.

Det er det, men hvem læser dem...?!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2018 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

hele fadæsen ligger vel i ordet “Køb”. I virkeligheden er det “tidsbestemt leje”, og det bør iTunes skrive ind i deres betingelser.

Det er det, men hvem læser dem...?!
Skulle ha læst inden..
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 13:39
Det viser sig nu, at problemet "blot" er geoblocking. Han er flyttet fra Australien til Canada og kan ikke finde de 3 Disney film, da den version han købte i Australien ikke er i den Canadiske store.

Tænkte nok der var en "god" forklaring.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 18:32
Jeps ,som forventet et “problem” ,med en fuldstændig logisk forklaring.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu