recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv-signal forsvinder pga. Xbox One S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv-signal forsvinder pga. Xbox One S

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv-signal forsvinder pga. Xbox One S
    Sendt: 16-September-2018 kl. 11:35
Har i mandags fået installeret en Xbox One S, til mit Philips 50PUT6400.

Når jeg tænder TVet er alle kanaler OK.
Når jeg har skiftet til HDMI1(Xbox One S), og spiller, ser film eller roder med indstillinger, og bagefter slukker Xboxen og skifter til TV, så er der ikke TV-signal på TV2, TV3 og Kanal5.
Disse kanaler ligger alle på 594MHz(DVB-C) hos Yousee i Hovedstaden.

Hvis jeg slukker og tænder TVet, så er kanalerne tilbage, men det er lidt irriterende at skulle slukke/tænde TVet, når man bare burde kunne skifte signalkilde (det forringer WAF).

Jeg bruger det HDMI-kabel der fulgte med Xboxen, og mit antennekabel fra dåse til TV er HF-tæt.

Nogle ideer til afhjælpning af problemet?


Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 06:55
Prøv at slå HDMI styring fra. (CEC)

Både på Tv og X-box.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu