recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone X vs SE. Opgradere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone X vs SE. Opgradere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone X vs SE. Opgradere?
    Sendt: 16-September-2018 kl. 12:42
Hej,
Jeg har en Iphone SE 64 GB i dag. Overvejer at udskifte til en Iphone med lidt/noget større skærmareal og OLED-skærmkvalitet tænker jeg er oplagt, hvis jeg skifter. Det skal ikke være PLUS / MAX størrelser.

Iphone X er udgået og kan ikke længere købes via apple.
Forretninger har sikkert lager af model X i en rum tid. Evt en let brugt X 64GB til ca. 5000 kr. Tænker ikke jeg vil give mere. 

Er der nogen af jer der har opgraderet fra SE til X som overhovedet ikke savner den gamle SE model?
Er I glade for X'erens fordele?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 16:02
tvivler på der er mange der går fra en SE til en X  (dem der købte X var som regel folk der ejede de andre highend modeller) - men du kan købe hvad som helst nyere - og tror jeg kan garantere du ikke vil savne en SE bagefter på noget tidspunkt. Der er også himmelråbende forskel på en SE skærm og en 8'er. en SE var i bund og grund en "neddroslet" 6s.

mener det var elgiganten der havde nogle X'ere på tilbud til omkring 4000,- via noget slagtilbud - tror det var onsdag eller torsdag.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

tvivler på der er mange der går fra en SE til en X  (dem der købte X var som regel folk der ejede de andre highend modeller) - men du kan købe hvad som helst nyere - og tror jeg kan garantere du ikke vil savne en SE bagefter på noget tidspunkt. Der er også himmelråbende forskel på en SE skærm og en 8'er. en SE var i bund og grund en "neddroslet" 6s.

mener det var elgiganten der havde nogle X'ere på tilbud til omkring 4000,- via noget slagtilbud - tror det var onsdag eller torsdag.

Tak. Det lyder interessant med 4000 kr for en X. Er det passeret eller er det ons-tors i den kommende uge?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu