recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så længe jeg lever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så længe jeg lever

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så længe jeg lever
    Sendt: 18-September-2018 kl. 07:00
Udommer IKKE på BD, men kun DVD. Hvor er det trist og irriterende at så mange stadig hænger fast i DVD, trods de fleste har Fuld HD og ofte endda 4K skærme. Virkelig, virkelig trist. Men jeg nægter at købe den på DVD, så Nordisk Film må undvære mine penge denne gang.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 07:46
Så kan du købe til at streame. Her kan den fåes i HD
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 08:56
Det er ikke unormalt at titler kun udgives på DVD.

Svaret kan kun være økonomi.

Mange musik titler udkommer heller ikke på CD.

Gør som mig. Bid i det sure æble og køb digitalt.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 15:31
Det undrer mig bare at en film som f.eks. Mens vi lever kan udkomme på BD, når en film som denne her, som har potentiale til langt større salg ikke kan.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 16:44
Den store forskel ligger i selskabbet soom udgiver filmene,  Så længe jeg lever er udgivet af Nordisk Film, Mens vi lever er udgiivet  af SF
Nordisk Film er sq nogle nokkefår når det kommer til BD udggivelser, når de  endelig udgiver en er de så volds komprimeret at de kan ligge på en BD25, så skide være med kvaliteten
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 12:28
Den kan streames på bl.a. iTunes i HD-kvalitet. 99 kr.

Den kan også lejes online i HD-kvalitet fra på mandag.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 14:06
får mig til at tænke på hvem der har rettighederne til Lykke Per? Den skulle da gerne erhverves på Bluray
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 21:33
Jeg syntes også at det er trist at vi stadig hænger fast i DVD formatet.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2018 kl. 07:51
Det er fordi mange stadig har DVD afspiller.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2018 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Ole N 84 Ole N 84 skrev:

Jeg syntes også at det er trist at vi stadig hænger fast i DVD formatet.

De nye 4k afspillere klarer jo fint dvd skiver Tongue
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2018 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

får mig til at tænke på hvem der har rettighederne til Lykke Per? Den skulle da gerne erhverves på Bluray


Det er Nordisk Film som er produktionsselskabet bad den
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2018 kl. 00:33
Det bliver endnu mere gak. På Escape plan 2 Blu-ray'en(Nordisk film), er der en trailer for Så længe jeg lever.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu