recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google maps i apple carplay - hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google maps i apple carplay - hvordan?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 07:34
Har lige opdateret google maps
og nu er den i carplay 

Skønt at kunne køre med sat billeder i stedet for grafik
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 08:34
Så er mit også oppe at køre. Dejligt med valgfriheden.
Men de er da skræmmende ens i design og funktionaliteter.
Forskellene er stort set kun hvor effektive søgefunktionerne er og beregning af rute.
 
Jeg havde ellers håbet, at det var muligt med ruteplanlægning med flere destinationer eller mulighed for søgning langs ruten, fx spisesteder, tankstationer mm.
Men det kommer forhåbentligt.Wink
iPhone 13, OS 15.3
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Jeg havde ellers håbet, at det var muligt med ruteplanlægning med flere destinationer eller mulighed for søgning langs ruten, fx spisesteder, tankstationer mm.
Men det kommer forhåbentligt.Wink
Listen over kommende rastepladser og tankstationer er en af grundende til at jeg bruger en TomTom til ferieturen :)
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:35
er det helt umuligt at fjerne trafik-infoen fra CarPlay? Hvis jeg går ind på google Maps på telefonen, kan jeg fint slå det fra, men så snart jeg kobler den til bilen, er det der... og jeg synes det ser rodet og træls ud på skærmen :/
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Jeg havde ellers håbet, at det var muligt med ruteplanlægning med flere destinationer eller mulighed for søgning langs ruten, fx spisesteder, tankstationer mm.
Men det kommer forhåbentligt.Wink
Listen over kommende rastepladser og tankstationer er en af grundende til at jeg bruger en TomTom til ferieturen :)
du kan se tankstationer mm langs ruten på waze(google app) Burde snart være på CarPlay.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Jeg havde ellers håbet, at det var muligt med ruteplanlægning med flere destinationer eller mulighed for søgning langs ruten, fx spisesteder, tankstationer mm.
Men det kommer forhåbentligt.Wink
Listen over kommende rastepladser og tankstationer er en af grundende til at jeg bruger en TomTom til ferieturen :)
du kan se tankstationer mm langs ruten på waze(google app) Burde snart være på CarPlay.
Jeps Wink. Jeg har Waze i forvejen på miT Ford, Sync3-system. Her er Ford godt fremme, da Sync3 håndterer:
  1. Fords egen navigation (som jeg dog ikke er begejstret for)
  2. Apple Car Play
  3. Android Auto (Google)
  4. Waze

Med mine nuværende erfaringer foretrækker jeg Google Maps grundet en yderst effektiv søgefunktion.

iPhone 13, OS 15.3
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2018 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Jeg havde ellers håbet, at det var muligt med ruteplanlægning med flere destinationer eller mulighed for søgning langs ruten, fx spisesteder, tankstationer mm.
Men det kommer forhåbentligt.Wink
Listen over kommende rastepladser og tankstationer er en af grundende til at jeg bruger en TomTom til ferieturen :)
du kan se tankstationer mm langs ruten på waze(google app) Burde snart være på CarPlay.
Bliver de vist som en del navigationen eller skal man søge efter dem?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu