recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer LX72 og Marants SR7012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer LX72 og Marants SR7012

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:39
En Rotel RB-980BX vil sagtens kunne bruges.

Mht. højtaler, så bør du overveje, hvad du sætter op og hvilke formater du ønsker understøttelse for.

Marantz kan opgraderes mod betaling til Auro-3D.

Atmos, DTS:X og Auro-3D har forskellige placering af højtaler. 

Jeg havde til at starte med, kun sat højtaler i loften henover sofaen og så kunne jeg ikke bruge Auro-3D, da det ikke er supporteret. Auro-3D ville have Front high
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 10:44
Marantz SR7012 har 9 effektforstærkere så hvis du vil køre 7.2.4 kræver det kun en ekstra 2 kanal effektforstærker - som i øvrigt kan tilsluttes til dine fronthøjtalere og de indbyggede fronteffektforstærkere kan i menuen sættes op til at drive det sidste sæt atmos lofthøjtalere. Hvis du køber en ekstern 2 kanal effektforstærker i fornuftig kvalitet (gerne brugt) til fronterne vil du få bedre lyd fra fronterne (særligt i stereo) samt et fuldt 7.2.4 setup. Det virker - jeg har selv kørt med tilsvarende med en SR7010.
 
Mvh
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu