recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 55" Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket 55" Samsung TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket 55" Samsung TV
    Sendt: 22-September-2018 kl. 16:46
Jeg står og skal købe nyt Samsung TV og er i tvivl om jeg skal købe 2018 NU7405 eller sidste års model MU8005. De koster hhv. 5.550 og 6.000 kr. hvilket for mig er underordnet. Jeg ser meget fodbold og Netflix.
Har også kigge på TCL, men de er i restordre. Også er der LG som jeg på de primære TV. Er egentlig tilfreds men vil gerne prøve noget andet.
Design og connect boks taler for 8005, men er billedet måske bedre i 7405 som er 2018 model?
Hvad tænker i?
mvh. Jesper
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 00:23
Jeg har haft mit 8005 i et par uger nu, og blev egenligt fanget af den meget tynde skærm og Connectboksen. Jeg kommer fra et ældre low end panasonic plasma som jeg har været meget glad for men stod pludseligt akut og manglede et nyt som jeg ikke ville smide alt for mange penge efter. For mit vedkommende stod valget ml sony 55xe8505 eller 8005’eren, trods det er en 17 model. Jeg valgte som sagt 8005’eren og jeg er voldsomt tilfreds med mit køb. Jeg havde en gang et Samsung LCD som havde irriterende skygger omkring bevægende objekter. Jeg frygtede at 8005 ville have lidt af det samme men der er ingen ting.

Jeg kender ikke NU7405 men jeg synes 8005 udstråler og føles som værende et tv som har kostet noget mere end 6000kr ved release.

Noget der har overrasket mig positivt er hvor hurtig menuen er med skift ml apps og kanalskift - det fungerer altså. 


Redigeret af matv88 - 27-September-2018 kl. 00:24
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2018 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Jeg står og skal købe nyt Samsung TV og er i tvivl om jeg skal købe 2018 NU7405 eller sidste års model MU8005. De koster hhv. 5.550 og 6.000 kr. hvilket for mig er underordnet. Jeg ser meget fodbold og Netflix.
Har også kigge på TCL, men de er i restordre. Også er der LG som jeg på de primære TV. Er egentlig tilfreds men vil gerne prøve noget andet.
Design og connect boks taler for 8005, men er billedet måske bedre i 7405 som er 2018 model?
Hvad tænker i?
mvh. Jesper

Jeg købte et MU8005 i løbet af ugen og det var kalibreret fra Elgigantens side (om det er noget værd, jeg tvivler).

Jeg har selv en Spyder TV som jeg har brugt på mine andre fjernsyn.

I forvejen havde jeg et 5 år gammelt F8005.

Jeg har ikke kunne få et ordentlig billede frem, så nu er MU8005 pakket ned igen og kommer retur til Elg. i løbet af idag.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu