recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - E-ink skærm med ereol
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

E-ink skærm med ereol

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2018 kl. 16:21
Jeg køber mine bøger fra google og Saxo. Det virker fint med min Kobo e-reader, når jeg benytter Adobe Essentials til at overføre bøgerne fra min pc.
Jeg tror ikke mofibo har taget højde for, at der findes e-readers med Android os. Men der er heller ingen sikkerhed for, at det virker. Før nogen har prøvet det. Det kan jo være at, readeren ikke opfylder sikkerheds kravene.


Redigeret af -claus- - 26-September-2018 kl. 16:22
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 09:01
Update:
Købte en Likebook Mars

E-reolen virker fint

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 11:58
Hvordan er brugeroplevelsen på den? 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 21:20
Den er fin. Jeg bruger dog Koreader i stedet for den indbyggede reader app.
Den er meget hurtigere og mere responsiv i forhold til hvad jeg har været vandt til. Den skal lades lidt oftere, men det er en ok pris, for god performance.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Ereolen er mig bekendt KUN online, dvs. du skal være online mens du læser,  hvilket sutter..
Gælder ihvertfald biblioteksbøger! Noget rettigheds noget, at man ikke kan downloade hele bogen. Ved Mofibo betales der for læsningen, så her kan man vist godt downloade
Jeg har ingen problemer med at downloade bøger fra ereolen og læse dem offline (har kun prøvet på Ipad).
/Peter
Til top
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 10:31
Likebook Mars! Er det en Android tablet med E-ink? Kan jeg læse Bookmate bøger og E-reolen på den? Hvor køber jeg den?
Bedste hilsner
Til top
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 10:52
Ups glemte lige: Kan den læse æ-ø og å?
Bedste hilsner
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu