recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield - yousee app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield - yousee app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield - yousee app
    Sendt: 24-September-2018 kl. 09:41

Vil købe mig en Nvidia Shield android box – men skal lige høre først – virker yousee app på den 100 % som om det var en tablet/ipad. Jeg har læst mig til at den kun virker hvis man også har en af de nye yousee box ? - Nvidia Shield box skulle gerne kunne sættes i et sommerhus og køre over mobilnetværk

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2018 kl. 10:05

 App'en er ikke den samme som til Tablet, men ja, den virker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2018 kl. 12:24
Så det med at man skal have en af de nye yousee box for at det virker - passer ikke mere ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2018 kl. 12:40

 Det skal man så ikke længere, for der skete noget da App'en til ATV4 kom, nemlig at samtidig med den, blev binding til boksen ophævet, det lyder mærkeligt, men jeg er sikker på at man simpelthen ikke ture at gøre andet, grunden.? Tja det er nok fordi at You See var bange for at miste kunder hvis det ikke blev gjort, kan ikke få øje på anden grund til at det skete samtidig med at den kom til ATV.
De æble mennesker har alt for stor magt.? Har du måske en anden forklaring.?
Den er nu ikke så meget værd uden boksen, da den ikke kan optage, men optagelserne på boksen kan ses på App'en, således at der er de samme fordele at bruge den når man ikke er hjemme, Remote Record virker heller ikke uden at man har boksen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2018 kl. 17:42
I bund og grund synes jeg, at det NÆSTEN i det store og hele virker ligeså godt som på TV-boksen. Det eneste jeg lige mangler er en TV-guide. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Slangefar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: København N.
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slangefar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2018 kl. 17:42
YouSee troede de kunne stikke deres snabel i alt vores forbrug med deres tåbelige boks. Altså når du f.eks. brugte Netflix på boksen flød der også penge til YouSee. Denne strategi har selvfølgelig fejlet, og de har derfor set i kalenderen og tilpasset sig virkeligheden. Det er længe siden Pernillle fra TDC fortalte om fremtiden for YouSee: https://www.recordere.dk/2018/02/yousee-erstatte-tv-boksene-apps/
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 08:49
Er jeg den eneste der synes det virkelig langsomt at skulle starte fx Ramasjang i appen på Nvidia shiled? Det går langt hurtigere bare at "caste" det fra min telefon. Synes man skal ind under alt muligt før ens programmer bliver vist.
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 13:17

 Det kommer jo an på hvor kanalen er placeret, hvis jeg f.eks skal se TV2, som ligger på plads 4 så tager det efter at Shield  og TV er tændt mindre end 10 sekunder. Det kan ikke siges at være lang tid.
You See App'en ligger som den første App på listen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu