recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedst til prisen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedst til prisen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesper_j82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2018
Sted: KBH
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesper_j82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedst til prisen
    Sendt: 25-September-2018 kl. 10:32
Jeg er meget interesseret i at høre jeres bud på, hvilke tv, der efter jeres mening gir rigtig god tv oplevelse til prisen. Specielt på farve og skærm delen.

Specielt om der er tv under 10.000 der virkelig gør det godt i forhold til hvad man gir for det, mhp at se film.

Der bliver anbefalet OLED og tv uden OLED, selvom prisen ligger meget op af hinanden og anmeldelserne skriver de er gode.. 

Når jeg læser anmeldelser har jeg svært ved at sætte dem op imod hinanden og vurdere hvilket der ville være bedst og Hvir jeg får mest punch for prisen. 

Det kunne også være et til 5000 som ligger tæt op af oplevelsen på meget dyrere tv eller lign. 

Mvh, 
Jesper 
kommer senere, med de fedeste citater
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu