recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S Iphone 6s plus 32Gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S Iphone 6s plus 32Gb

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 17:11
Man kan købe en preowned 6S plus 32gb i rigtig god stand og med 2 års garanti til 2545,- hos Phonetrade.

Vil mene du kan sælge din for omkring 16-1800,-

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 19:56
Nu er min som ny og der står prisen altså i 3045kr så ikke helt korrekt ?. Lidt ekstra garanti men ikke autoriseret Apple værksted så den er sat i stand med uoriginale komponenter.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Nu er min som ny og der står prisen altså i 3045kr så ikke helt korrekt ?. Lidt ekstra garanti men ikke autoriseret Apple værksted så den er sat i stand med uoriginale komponenter.


Det kan godt være at din er som ny men den ER ikke ny, den er brugt.
Derfor må den jo også sammenlignes med andre brugte telefoner.

Det var i øvrigt dig selv der spurgte hvad vi ville vurdere din tlf. til men det lyder ikke helt som om du vil høre "sandheden" mht. hvad vi mener din tlf. er værd.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friediger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 20:37
Hvis du vil have den solgt hurtigt, så Se hvad priserne er på DBA og sæt den 100 kr lavere end den billigste tilsvarende uden skavanker, så er den væk inden weekenden. Omsætningen på apple produkter på DBA er sindssygt hurtig
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 08:57
@xzioN

Hvorfor spørger du herinde?

Du er tydeligvis ikke tilfreds med de indlæg folk skriver.

Den der har grisen bestemmer prisen.

Sæt telefonen til salg til den pris du vil have og se hvad der sker.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 08:57
@xzioN

Hvorfor spørger du herinde?

Du er tydeligvis ikke tilfreds med de indlæg folk skriver.

Den der har grisen bestemmer prisen.

Sæt telefonen til salg til den pris du vil have og se hvad der sker.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af friediger friediger skrev:

Omsætningen på apple produkter på DBA er sindssygt hurtig

Enig.

Jeg satte min iPad Mini, 1. gen. til salg derinde. Jeg fik 23 henvendelser på 6 timer.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Man kan købe en preowned 6S plus 32gb i rigtig god stand og med 2 års garanti til 2545,- hos Phonetrade.

Vil mene du kan sælge din for omkring 16-1800,-

Checkede lige Bluecity og de køber brugte i perfekt stand til 1600,-

Så jeg ville forvente en pris i den lave ende af spændet 1600-2500. Så noget i retning af 17-1800 er ikke helt skævt, hvis køber ved hvad han/hun gør..... 
 Men det udelukker jo ikke at du kan få lidt mere, hvis køber har travlt/ikke ved hvad prisniveauet kan være
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Nu er min som ny og der står prisen altså i 3045kr så ikke helt korrekt ?. Lidt ekstra garanti men ikke autoriseret Apple værksted så den er sat i stand med uoriginale komponenter.

Der er vel ingen der siger at den er sat i stand? Så ingen uoriginale dele....
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 12:09
jeg må ærlig erkende jeg havde nok forventet 2500kr når den stadig bliver solgt for ny til 4000kr.

Igen phonetrade er parallelimport og du ved intet omkring den telefon du får. Ikke sammenlignenlig med en telefon købt i 3 butikken og som står som ny, med
Garanti aldrig blevet repareret eller pillet ved. Holder stand-by i mange dage uden at løbe tør for strøm, så batteriet er tip top. Igen phonetrade kan ha sat nyt uoriginal batteri i med dårligere batteri tid, you dont know.


JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2018 kl. 15:51
Så synes jeg da bare du skal sætte den til salg for 2500,-
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu