recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Løst: Status-led Pana TX-55EZ950E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løst: Status-led Pana TX-55EZ950E

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Løst: Status-led Pana TX-55EZ950E
    Sendt: 29-September-2018 kl. 09:19
Jeg har observeret, at led'en for tændt/slukket, på mit nye panasonic altid er orange når jeg slukker tv'et på remoten.
Skal den ikke være rød, for ifølge brugsvejledningen, så skal den kun lyse orange når det kører panelvedligeholdelse. Og det har det så gjort, siden jeg købte det for en lille måneds tid siden.

Mvh. og god weekend





Redigeret af Skywalker - 29-September-2018 kl. 12:58
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Skywalker Skywalker skrev:

Jeg har observeret, at led'en for tændt/slukket, på mit nye panasonic altid er orange når jeg slukker tv'et på remoten.
Skal den ikke være rød, for ifølge brugsvejledningen, så skal den kun lyse orange når det kører panelvedligeholdelse. Og det har det så gjort, siden jeg købte det for en lille måneds tid siden.

Mvh. og god weekend




Efter ca. 4 timers brug af dit OLED starter vedligeholds programmet når du slukker TV´et, og kører i ca. 5 minutter. Og her lyser den lille lampe orange. Så alt er som det skal være.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 10:49
Hej Hother

Ja men den lyser orange uafbrudt, 24/7. 🤔

Mvh. Troels


Redigeret af Skywalker - 29-September-2018 kl. 10:50
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 10:53
Hej
Er det ikke noget med at det er fordi at tuneren i tvèt er tændt hele tiden. Det kan indstilles i menuen
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 11:00
@hopgreve
Der bliver jeg dig svar skyldig, men jeg vil da prøve at nærstudere indstillingerne. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Skywalker Skywalker skrev:

Hej Hother

Ja men den lyser orange uafbrudt, 24/7. 🤔

Mvh. Troels
Nå den misforstod jeg. Kan dog se, at Hopgreve har givet dig et svar.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 12:57
Tak til hopgreve. Det var fordi DLNA-server var sat til.

Mvh. Troels
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu