recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalenderposter slettes efter noget tid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalenderposter slettes efter noget tid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalenderposter slettes efter noget tid
    Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 10:24
Hej

Vi har delt en kalender mellem os i familien, men efter noget tid er de gamle begivenheder pludselig slettet. Kan man komme det til livs på en eller anden nifty måde?

Det er rart at kunne kigge tilbage på året der gik, og nu er alle vores begivenheder slettet fra januar t.o.m. august Confused

Så:

1. Hvordan gør jeg begivenheder ikke slettes automatisk?

2. Kan jeg gendanne slettede begivenheder i en delt kalender?

Det er Apple/iCloud kalender. 
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 11:58
Hvor ser du kalenderen på?

På en iPhone/iPad kan du i Indstillinger > Kalender sætte hvor lang tid tilbage begivenheder skal synkroniseres.

Står den på f.eks. en måned, kan du ikke se begivenheder ældre end det.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 13:35
Tak lunddal 🙏🙏🙏

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu