recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 09:46

Best OLED 2017-2018 er det kåret til & får 5 ud af 5 stjerner ved alle anmeldere, klart det tv jeg vil anbefale dig at købe du vil ikke fortryde :)



GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
Carsten den 2. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Oktober-2018
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten den 2. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Først, hvilket tv har du idag, og hvordan virker det.?

Samsung Led 37" som er 9 år gammelt. Kan ikke huske modellen. 

Det virker stadig ok, vil bare gerne have noget større 
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 12:23
Hvis den fungere til dig i din stue skal du ikke være bange for OLED, du kan nok forvente den levere over dobbelt så meget lys.
Du skulle måske prøve om nogle herinde fra dit område har en kalibreret skærm de kan ilustrere for dig, feks, måske både en LCD og en OLED, da butiks demo ikke er brugbart.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Carsten den 2. Carsten den 2. skrev:

Ok. Jeg har bare 3 sælgere der uafhængigt af hinanden siger det samme . . . Vil de hellere sælge LED skærme?
Jeg tør væde med, at sælgerne vil i sdiste ende råde dig til samsung. De får besked på hvilken mærker og modeller de helst skal sælge.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu