recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee bland selv, kortlæser optage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee bland selv, kortlæser optage

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2018 kl. 11:53

 Der er 2 Tunere i TVet, men kun plads til en kortlæser.? Så skulle det kunne klares af det CI der linkes til, da der som der står på det er Dual Descramble.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2018 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

[QUOTE=
Flemming
Men kan jeg egentlig optage og se noget andet samtidigt? Jeg har 2 tunere men jo kun 1 kortlæser...

Du kan ikke se en kodet kanal hvis du optager en anden kodet kanal. Du kan formentlig godt se en ukodet. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2018 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Du kan formentlig godt se en ukodet. 


Ja, det kan man.

Jeg har dog mine tvivl om det modul Radiomanden linker til nu også kan afkode to kanaler samtidig i praksis. Flere tyske tests har vist at det ikke altid går som producenten lover.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu