recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCS 9000 / Beolab 3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LCS 9000 / Beolab 3500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mike53 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2018
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike53 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LCS 9000 / Beolab 3500
    Sendt: 12-Oktober-2018 kl. 20:18
Hey
Jeg har en LCS 9000 eller Beolab 3500
Der står sw 1,1 bagpå men ikke rigtig andet og de mærkater der plejer at sidde på siderne inde i er der ikke.
Jeg havde den sat til mit masterlink system for mange år siden og det virkede perfekt men vil gerne have den i brug igen men den vil ikke modtage noget overhovedet fra nogle af mine fjernbetjeninger som er beo4 og beolink 1000 så kan ikke ændre indstillinger osv.
Alt er tilsluttet ordentligt og afprøvet med andre link produkter som virker som de skal.
Kan det være infrarød modtageren i højtaler ? Og kan det laves til en fornuftig penge ?

Jeg havde dengang den var med i ml opsætning også et Lx 5500 og video sat til og kan det have noget med det at gøre for det har jeg jo ikke mere men igen så burde jeg vil alligevel kunne få de forskellige indstillinger frem på den med en beolink 1000
Det eneste jeg kan er at tænde og slukke og ændre om der skal være ur eller ej i display.
Den spiller den sidste afspillet kilde som den skal når jeg trykker på mute og kan høre radio eller cd fint men kan jo ikke skrue op eller gøre noget med fjernbetjening.
Jeg har prøvet alt der er muligt og med to forskellige anlæg.
Der er ingen kommandoer der virker overhovedet og der er ikke nogen reaktion fra stand-by lys når der trykkes på beolink 1000 osv. Selv dæmpe modulet der dæmper lyset i beolab virker.

Håber i kan hjælpe så jeg kan få sat den op på ungernes værelse.

Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 22:49
Er du sikker på, at den står i den rigtige option (ikke i Option 0 eller 4)?

MM


Redigeret af millemis - 16-Oktober-2018 kl. 22:49
Til top
Mike53 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2018
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike53 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2018 kl. 02:23
Hej
Den har altid stået i option 4 men den har ikke været brugt længe og ingen respons fra fjernbetjening beo4 og bl1000 som om at den ikke vil modtage signal så det svært at skifte option, måske det er et nyt display modul ?
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2018 kl. 22:50
......og du ved, at du skal trykke Link før enhver anden kommando, når apparatet står i option 4?

MM
Til top
Mike53 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2018
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike53 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 09:56
Hej
Tak for svar og hjælp men jeg tror den er helt død for den reagere ikke på noget og ingen respons fra display med et blink eller noget
Man burde jo også kunne kunne indstille på højtaler via display i service mode.
Hilsen Michael
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu