recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: B&W, Dali, Pioneer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: B&W, Dali, Pioneer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: B&W, Dali, Pioneer
    Sendt: 14-Oktober-2018 kl. 14:35
Hejsa

Jeg har noget ældre hifi jeg ikke længere får brugt, det drejer sig om følgende:

(solgt) B&W DS6 i sort. Den ene har en transport skade på toppen hvor en flig af kabinettet har været slået af og er blevet limet på igen ellers er de i fin stand og frontstof intakt. Man ser ikke skaden når de hænger på væggen, med mindre man står ved den og kigger lige ned på toppen.
På billede 3 har jeg med utrolig rolig hånd forsøgt at markere hvor den er limet :-)






(solgt) Dali SC-7. Den er fin og frontstof intakt.






(solgt) Kodefri Pioneer DV-668AV. Ikke mindre end fantastisk DVD afspiller... men lidt svær at bruge til noget med mindre man har en stor samling cd'er eller dvd'er.



Kom med nogle bud. Hvis jeg ikke har noget interesse på det i løbet af efterårsferien, så ryger skidtet til genbrug.
Det siger også lidt om forventningen til budene og hvis jeg skal være helt ærlig, så gider jeg næppe døje med at sende med mindre der kommer nogle bud der er værd at døje med fragt for.

Jeg bor ved Aalborg og jeg dropper det gerne af hvis det er i omegnen.



Redigeret af HappyFrog - 18-Oktober-2018 kl. 22:16
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu