recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4 mm2 tyk højtaler kabel til fornuftig pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4 mm2 tyk højtaler kabel til fornuftig pris

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2018 kl. 15:56
Kabel modtaget, det har meget tynde små  tråde som ikke er nemt at stramme i real cabel bfa stikkene jeg har.

Hvordan lyder det i forhold til supra classic 2.5mm2, godt?  ja , mindre lyst og lidt mere fyldigt.

Kablet kan klart anbefales og det kan tykt kable også, står du og skal vælge med to tykkelser så tag altid det tykkeste højtalerkabel.




Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2018 kl. 20:30
Nej, 2 forskellige kabler
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2018 kl. 22:18
nej men nu er det så tykkere kabel jeg skifter, havde jeg noget havde jeg ikke skiftet,opgraderet
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 16:04
Har lige fået mine nakamichi bananstik fra whish bestilt den 10 oktober til lige under 100kr for 12 stk

De tager bedre fat om sommerkablet fra thomann end real cable bfa stikkene jeg bruger og bortset fra fejl på teksten,logoet, at det ikke er lavet perfekt,rent,så strammer de fint i højtalerne og forstærkeren uden at være overdrevet meget. Samlignet med bfa real cable stikkene fra av connetion til ca 90kr uden fragt for 4 stk er wish stikkene et langt bedre køb  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu