recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google home / Alexa videresendt lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google home / Alexa videresendt lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google home / Alexa videresendt lyd
    Sendt: 20-Oktober-2018 kl. 21:35
Min kammerat er ved at bygge nyt hus og vil gerne have mulighed for at "snakke" til hjemmet. om det er google home, Alexa eller airplay er ligemeget. Men han vil have nogen spotify connect højtalere op og have dem til at afspille musik og altså ikke selve assistenten

Han ønsker dog ikke et anlæg men nok mere smart højtalere som feks Heos højtalere rundt i rummene..

Kan det lade sig gøre?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2018 kl. 22:08
Min Maranz receiver har indbygget Spotify og jeg kan sagtens få min Alexa Dot til at spille musik på min receiver. Jeg skal bare angive, hvor musikken skal spilles. 

Men Amazon har jo også Dots med lidt bedre lyd end den lille Echo DOT. Men hvor meget lyd der er i, tvivler jeg på.
Til top
langelang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Oktober-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér langelang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 20:22
Sonos one - thats it

Det er ikke spotify connect, men det virker 100%
Desuden kan alle google assistent højttallere koble op med bluetooth.


Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 20:39
Der er da Spotify connect på Sonos one
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu