recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:DD Octopus Net
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:DD Octopus Net

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:DD Octopus Net
    Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 10:35
Nogen der har sådan en liggende de ikke bruger. Den skal være med DVB-C tuner.

Thomas
---------------------

Thomas K
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 23:42
Jeg har faktisk sådan en, som bare samler støv (bruger en HDhomerun i dag). Det er den første udgave med et enkelt CI-slot. Prøver lige at sætte den til fredag og ser om den stadig spiller.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 17:56
Det lyder spændende
---------------------

Thomas K
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2018 kl. 10:23
Hmm må beklage, den er tilsyneladende gået i stykker. Der kommer ikke liv i den når den sluttes til. Der er ellers spænding på den eksterne PSU.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 18:18
Øv, men det er det samme der sker med min. Ingen liv i den, når den bliver tilsluttet

Thomas
---------------------

Thomas K
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 18:20
Er der en af jer der vil sælge jeres defekte enhed? Jeg har et octopus print men mangler selve kabinettet.

mvh
JAcob
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Hmm må beklage, den er tilsyneladende gået i stykker. Der kommer ikke liv i den når den sluttes til. Der er ellers spænding på den eksterne PSU.
Er spænding OK ved belastning?
Typisk fejl belastet, spænding ved switchmode forsyninger er ustabil/for lav spænding når de kommer op i alder - pga. udtørrede elektrolytter. 
Men kan måle OK spænding uden belastning.  Wink
Så hvis power supply kan åbnes (evt. med nedstryger eller lidt vold hvis limet/svejset sammen Big smile ) kan den måske for nogle få Kr i stumper bringes til at virke igen. Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 18:37
Jeg sælge gerne. Kom med et bud
---------------------

Thomas K
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Er spænding OK ved belastning?

Ja, har målt inde i boksen, der er 12V. Men der sidder formentlig en switchmode-forsyning inde i boksen, som laver 5V (har ikke haft printet ude). Gætter på det er den, der har problemer.

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2018 kl. 13:45
Skift CR 2032 batteriet. Det fik liv i min igen
---------------------

Thomas K
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2018 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Thomas K Thomas K skrev:

Skift CR 2032 batteriet. Det fik liv i min igen
Det vil jeg prøve :-) Tak.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu