recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sortering i WindowsMediaCenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sortering i WindowsMediaCenter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pj2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pj2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sortering i WindowsMediaCenter
    Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 12:15
Jeg har måtte gensinstallere min Windows 7 pga. hardwarefejl (disk)
Og ja, jeg bliver i Windows 7 på min HTPC, da jeg ikke kan leve uden WindowsMediaCenter Smile

Men efter genopsætning af det hele og tilknytning af medie biblioteker (2 mapper), så 'bundtes' samme udsendelser/serier i eksisterende optagelser ikke når jeg vælger "Titel". I stedet viser WMC dem alle i oversigten under Titel, hvilket gør det rimeligt uoverskueligt når man har mange serie optagelser.

Hvordan får jeg den til at 'bundte' dem som jeg hele tiden har været vant til at WMC gør? Jeg mener ikke jeg tidligere har skulle gøre noget for at den gør det.

Håber en af Jer kan fortælle hvad årsagen er! 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu