recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mini hjemmebiograf - lyd ud af Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mini hjemmebiograf - lyd ud af Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mini hjemmebiograf - lyd ud af Chromecast
    Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 17:45
Jeg er ved at lave en Mini hjemmebiograf på min søns værelse. Det skal være en simpel og så vidt mulig kabelfri løsning. Derfor har jeg valgt en Chromecast som afspiller, som skal sidde direkte i projektoren og nogle aktive højttalere under lærredet.
Udfordringen er så, hvordan får jeg lyd fra Chromecasten afspillet på de aktive højttaler? Kan en Chromecast audio "snakke" sammen med en normal Chromecast? Andre muligheder?

Pa forhånd tak for forslag til løsninger.


Redigeret af Nilloviz - 29-Oktober-2018 kl. 18:35
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 17:51
Jeg ville nok sætte en HDMI lydextraktor mellem Chromecast og projektor og så forbinde til højtalerne
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 18:18
Hvis det er en projektor fra arbejdet har de ofte lyd ud også.. så Jack i røven af den
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 18:33
@johnconnor Desværre ingen lyd ud på denne model...
@per_w Det ville vel stadig kræve et kabel fra lydekstraktor til de aktive højttalere? Vil gerne gøre det trådløst så vidt muligt...
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 19:14
Ja ellers skal du til at kigge på noget trådløst lyd.

Jeg ville bare være bange for at jo mere du sætter sammen, jo mere forskydning kommer der mellem billed og lyd
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu