recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Begynder tv"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Begynder tv"

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 15:35
Elgiganten har jo returret.

Tag det med hjem og test det af. Er du tilfreds, så behold det.
Til top
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 17:06
God pris hvertfald:)
Nogen som ved hvordan man sammenligner modellerne når nu det kan henne at samme model har forskellige produkttype numre???

Kh
Til top
AllanMinds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Marts-2015
Sted: Hinnerup, Dk
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AllanMinds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2018 kl. 14:57
Hvis du er klar på at modificere din BEO4 lidt, så kan du får den til at styre dit ikke B&O tv med et lille print. Jeg bruger det selv i soveværelset til 46" Samsung med Apple TV monteret. Beo4 styrer både TV og Apple tv.


Hvis ikke selv har mod på at lodde, kan du få oneremote til at hjælpe :-)
Til top
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2018 kl. 17:12
Super info også med beo betjening.

Nå, gik i hi-fi klubben og blev det klogere at samsung modellerne som hedder NU er de nyeste modeller modsat MU som var sidsteprs modeller så vidt jeg forstod.
Modelnr. Kan variere fra butik til butik (grundet prismatch) som også tidligere nævnt her i tråden. Numrene kan endvidere varriere grundet små forskellige detaljer så som rammen omkring tv, forskellige fjernbetjeninger etc. LED tv var en del tykkere bagpå og de dyre modeller med OLED som havde ret så flotte billeder startede ved 50/55”. Men det blir alligevel ikke relevant grundet økonomien og den trange vægplads:) sælger viste også et tv hvor al styreenheder ligger i en boks så man kun har et enkelt lille label trukket fra dén og op i tv’et... mega smart men dyrt og stort:(

Sony havde også nogle flotte modeller, men de var faktisk forholdsvis dyre ifht nogle af samsung modellerne.
Jeg mener også sælger sagde at sony benyttede de samme paneler som LG TV.....hvad end det så betyder.

Nå, men tror jeg kigger lidt videre:)
Kan det betale sig at lede brugt modeller eller rådes der til at købe nyt i forretning?
 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu