recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikea trådløs i Apple home
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ikea trådløs i Apple home

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ikea trådløs i Apple home
    Sendt: 02-November-2018 kl. 16:02
Jeg har tilsluttet 6 ikea trådfri til mit Philips hue system og har dermed ikke ikea’s gateway til at tjekke det nummer ud der skal bruges til indtastning i Apple home appen.

Kan de overhovedet tilsluttes Apple home uden ikea gateway - hvis de kan hvordan så?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2018 kl. 16:35
Jeg ser lige med her, da jeg forventer at skal en tur i Ikea i weekenden og se på deres pærer etc.

Bromberg hvilke pærer har du købt?  Jeg har slet ingen erfaring med Ikea's led pærer.

Noget man skal være opmærksom, eller at huske at købe med?

Regner med at skulle bruge nogle stykker af Floalt 60x60

6-8 stykker af GU10, kan se der 2 typer? 69/119kr.

6-7 E27 1000 lumen


4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2018 kl. 16:45
Jeg har efterhånden skiftet de fleste pærer ud til Ikea.

Jeg har kun 2 der kan skiftet farve til varm/kold og bruge det aldrig, så derfor køber jeg kun de billige pærer der ikke kan skifte farve
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2018 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Kan de overhovedet tilsluttes Apple home uden ikea gateway - hvis de kan hvordan så?

Nej.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2018 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg ser lige med her, da jeg forventer at skal en tur i Ikea i weekenden og se på deres pærer etc.

Bromberg hvilke pærer har du købt?  Jeg har slet ingen erfaring med Ikea's led pærer.

Noget man skal være opmærksom, eller at huske at købe med?

Regner med at skulle bruge nogle stykker af Floalt 60x60

6-8 stykker af GU10, kan se der 2 typer? 69/119kr.

6-7 E27 1000 lumen



Jeg husker ikke modelnavn, men nu du skriver priserne, så har jeg købt 2 stk af dem til 119kr og 4 stk af dem til 69kr.
Jeg kunne på ingen måde tilkoble de pærer min hue hub vha hue appen eller iconnect.
Løsning blev hue lights appen (iOS) og finde indstillingen touchlink, så blev de fundet med det samme.
Jeg har købt en enkelt dimmer fra ikea, men det er ikke lykkedes mig at sætte den op til hue.
Jeg kan fint sætte den op til ikea pærerne, menså forsvinder de i hue appen.

Så løsningen en hue dimmer til ikea pærerne.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu