recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp,hvor har jeg bestilt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp,hvor har jeg bestilt.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp,hvor har jeg bestilt.
    Sendt: 07-November-2018 kl. 23:19
Kære gruppe.

jeg har bestilt over nettet en lader og et kabel hos en leverandør, der også havde en fysisk butik i 
jeg tror det var Bådehavnsgade i Kbh.-  Jeg har ikke betalt det,men det kunne afhentes fra 1.11.
Jeg har desværre glemt hvor.- Det undre mig lidt, de ikke ghar sendt mig en mail, at det evnt er klar til afhentning.-- Er der nogen der kender en mobiltelefonudstyrsforhandler der ??
vh Kurt Bjerretoft
Elmand
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 07:30
Proshop?
miri
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 07:32
Kan du ikke tjekke din browser historik, og finde ud af det på den måde?!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 07:33
Har du tjekket dit spamfilter?
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 12:33
Proshop
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 14:47
Bingo på Proshop.- Har mailet til dem. Varen er desværre ikke kommet endnu, derfor ikke hørt fra
dem .
Tak for hjælp

Kurt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu