recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Marantz MM8003 effekt solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Marantz MM8003 effekt solgt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Marantz MM8003 effekt solgt
    Sendt: 08-November-2018 kl. 00:17
marantz mm8003 er en 8 kanals effekt forstærker, som har marantz velkendte lydbillede, den yder 140wattt i 8 ohm og 170watt i 6 ohm.

Der er en indbygget blæser, til at holde temperaturen nede men en blæser jeg aldrig nogenside har hørt.
Den befinder sig i Bjerringbro og er ca 8-10 år gammel. Det skal dog siges at desværre kun 7 kanaler ud af de 8 kanaler, der virker. Der er tale om forstærkere delen SL er helt død, men dog virker alle andre kanaler helt perfekt. 

Der er mulighed for at tilslutte effekten til en surround processor eller en receiver, enten via XLR eller RCA stik.

Den er ellers i rigtig god stand.

Pris idé 4500kr, men er dog åben for bud.

Skal siges at jeg sælger den for min kammi og der er selvfølgelig mulighed for at høre den så spille, hvis dette ønskes.


Redigeret af Vilstrup - 11-November-2018 kl. 17:26
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 07:52
Du har ikke ens model betegnelse i overskrift og emne. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 08:10
Tak det er hermed rettet
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 11:36
Er der et bud på hvad det koster et re-etablere den ødelagte kanal ? 
MORE BASS
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Er der et bud på hvad det koster et re-etablere den ødelagte kanal ? 

Effekten har ikke været forbi et værksted for at tjekke hvor meget og hvad en helt præcis pris ville være på reparationen, men jeg har snakket med hi-fi freaks i dag og man skal nok forvente en ca. Reparations pris på 1500kr
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Er der et bud på hvad det koster et re-etablere den ødelagte kanal ? 

Effekten har ikke været forbi et værksted for at tjekke hvor meget og hvad en helt præcis pris ville være på reparationen, men jeg har snakket med hi-fi freaks i dag og man skal nok forvente en ca. Reparations pris på 1500kr

Ok.. Så er der ikke langt op til en, ny ( dog kun 7 kanals ) ny variant (mm8077) til kr. 10.999

Hvad vil han acceptere? 
MORE BASS
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Er der et bud på hvad det koster et re-etablere den ødelagte kanal ? 

Effekten har ikke været forbi et værksted for at tjekke hvor meget og hvad en helt præcis pris ville være på reparationen, men jeg har snakket med hi-fi freaks i dag og man skal nok forvente en ca. Reparations pris på 1500kr

Ok.. Så er der ikke langt op til en, ny ( dog kun 7 kanals ) ny variant (mm8077) til kr. 10.999

Hvad vil han acceptere? 

Hehe det er selvfølgelig 5000kr mere, men kan godt følge dig i din tankegang.

Frækt sagt, hvad er du villig til at give? For han er åben for bud.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2018 kl. 17:26
Effekten er solgt
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu