recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2xCanal Digitals OnePlace tv-boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2xCanal Digitals OnePlace tv-boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2xCanal Digitals OnePlace tv-boks
    Sendt: 09-November-2018 kl. 23:42
Har sådan et par bokse i overskud, da jeg lukkede abonnement ned. Den ene er helt ubrugt mens den anden blev taget i brug omkring medio april 2018 og taget ud af brug oktober 2018 - men stadig brugt meget lidt.

Der er muligt at indsætte en harddisk i boksen.
Der er indbygget Chromecast og nu også klar til Netflix.

Pris: alt over kr 300 er velkommen

Redigeret af IT-Bruger - 26-December-2018 kl. 23:07
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 22:33
Solgte den ene....nu én tilbage.

Alle bud modtages.....
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 17:52
Byder 100,- incl porto
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 21:39
Til info, husk at sende det cd kort med som sidder i boksen, da det skal omregistreres og kan ikke bestilles. Har lige solgt en med hd til 995 på dba.
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af multibear multibear skrev:

Byder 100,- incl porto


Ikke noteret. Porto udgør ca kr 50-60, så det bliver for meget besvær med emballage/tid for så lidt.
Solgte den første for kr 450 inkl forsendelse.

Da jeg skrev 'intet hbo' var det min formodning at folk ville byde fair (og realitisk) ind. Dér tog jeg så fejl så derfor sættes en mindstepris på kr 300 + evt porto. Beklager, at jeg ikke forudså at der kunne komme bud der nærmest er skambud.
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Til info, husk at sende det cd kort med som sidder i boksen, da det skal omregistreres og kan ikke bestilles. Har lige solgt en med hd til 995 på dba.


Er det et SIM-kort i maxi-size der sidder i venstre side af boksen bag et lille dæksel, hvor der også kan indsættes et hukommelseskort? SIM-kortet sidder stadig i boksen.

Ellers en fin pris du opnåede og i særdeleshed for køber. En HDD på feks 1 TB koster kr 400-500, så en fin og fair pris, da boksen alene uden HDD koster ca 1400 og kr 2350 med 1TB disk.

Tak for indsparket og fortsat glædelig jul Wink
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2018 kl. 21:49
Ja det er det kort. Jeg er tilfreds med salget og det var køber også. Så win-win.
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2019 kl. 13:53
Op til toppen...
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2019 kl. 14:20
Den vil jeg gerne købe. 
300kr. ?

Jeg kan afhente den hvis det er i Storkøbenhavn.  
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 01:25
Hej Jever

Det er en aftale. Den kan afhentes i Vallensbæk N (tæt ved Albertslund center).
Du får en PM om et øjeblik....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu