recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende 4K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende 4K

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erdmann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erdmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende 4K
    Sendt: 10-November-2018 kl. 14:43
Hej.
Jeg har et problem. Jeg har en projektor BenQ TK800, som er sat til Apple TV 4K igennem min surround receiver Onkyo TX-NR 1009, men jeg kan ikke få lov til at vælge 4K på Apple TV. Kablet imellem projektor og receiver er et HDMI 2.0 König 15m og imellem receiver og Apple TV er et 2M HDMI 2.0. Hvis jeg trækker kablet direkte imellem projektor og Apple TV, får jeg slet ikke noget billede ;;) 
Nogen der har input til hvad der er galt, eller hvad jeg kan prøve?
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 16:09
1009 har ikke 2.2 hdcp så den understøtter ikke nutidens 4k HDR formater, der har du nok problemet. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Erdmann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erdmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 19:50
Men burde jeg ikke få et billede på når jeg trækker direkte fra projektor til Apple TV?
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 20:08
Jo det vil jeg mene, har du prøvet med det korte kabel fra Apple tv til projektor? 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Erdmann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erdmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 20:47
Det vil jeg prøve.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2018 kl. 12:40
Hvordan gik det?

Har selv lidt samme længde kabel til projektor.


Redigeret af bphhm - 11-November-2018 kl. 12:41
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu