recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lab Gruppen FP14000+ Clone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lab Gruppen FP14000+ Clone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lab Gruppen FP14000+ Clone
    Sendt: 10-November-2018 kl. 15:51
Har brugt denne til at drive mine 2 stk. 18" subwoofere.
Strømforsyningen er dog stået af.
Har mailet frem og tilbage med producenten og en ny strømforsyning vil løse problemet. Den kan erhverves inkl. forsendelse for ca. 1650,-
Den skulle være rimeligt nem at skifte, jeg har dog hverken evnerne eller tiden til at få gjort noget ved det og tænker derfor en anden kan få fornøjelsen af den.
Bemærk at denne forstærker driver ALT hvad man smider efter den.
Bemærk også at denne er en clone, altså ikke den originale som koster over 40000,-
Check denne tråd for nærmere info omkring clone forstærkerne:
https://www.avsforum.com/forum/155-diy-speakers-subs/1334237-lab-gruppen-fp14000-clone-amplifiers.html
Alder 4-5 år.
Pris: 1000,-
Befinder sig i Hobro






Redigeret af Hamsjael - 10-November-2018 kl. 15:52
Til top
Swayde Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-April-2018
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swayde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 18:39
Hej
Hvilken clone er det ?
Har du haft åbnet den ? skiftet blæsere ? 
Støjer den ved alm. brug ?

Til top
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 21:27
Det er en Sanway.

Ja det har jeg, mener jeg satte et pot.meter på nogle af blæserne, men kan ikke lige huske om jeg rent faktisk skiftede nogle af dem.

Problemet med strømforsyningen er at den kører "eternal power cycle" loopet. Så vidt jeg husker er der vist nogle der har held til at fikse det uden at skifte strømforsyningen.

Tja, hmm, det er et godt spørgsmål. Jeg syntes den larmede for meget til at have til at stå fremme med det andet grej. Så gemte den under sofaen - derefter kunne jeg godt leve med det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu