recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Montering af HDMI stik i Aalborg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Montering af HDMI stik i Aalborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hightower78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hightower78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Montering af HDMI stik i Aalborg
    Sendt: 11-November-2018 kl. 17:19
Jeg har været så smart at knække stikket til mit 15 meter HDMI kabel der er trukket fra TV til forstærker. Så spørgsmålet går på om der er nogen der kan hjælpe mig i Aalborg med at få monteret et nyt stik?

Det kan lade sig gøre med det rigtige udstyr, men jeg er ikke meget for at skulle købe det.

Håber der er en der kan hjælpe mig og som har udstyret til det også?

Alternativt vil det også hjælpe hvis der kan henvises til et firma som kan.

Håber på det bedste, ellers må der trækkes nyt kabel :-(


Redigeret af Hightower78 - 11-November-2018 kl. 17:19
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2018 kl. 19:19
et AV-firma burde vel kunne? men spm er selvfølgelig om de handler med privatpersoner. - Overvej om det ville være det værd at kigge på et Neets panel, så du i stedet for et direkte udtag i væggen til HDMI kablet, så du bare skal trække et lille kabel fra væg og til tv/forstærker - så kan du også selv udskifte kabler hvis du skulle være så uheldig at lave nummeret igen.
Til top
Hightower78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hightower78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2018 kl. 19:47
Tak for input. Vil gerne have et stik på igen. Men tror ikke evnerne rækker til det desværre. Så hvis der er nogle i Aalborg der kan klare det? Ellers må jeg kigge på terminal løsningen med skrueklemmer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu