recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - For svagt signal kontakt en teknikker yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

For svagt signal kontakt en teknikker yousee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: For svagt signal kontakt en teknikker yousee
    Sendt: 13-November-2018 kl. 18:27
Knægten er flyttet hjemmefra. Og vi har fået tilsendt en router fra yousee den har jeg så sat til, men under installationen kommer der en pop-up at signalet er for svagt og der skal tilkaldes en teknikker. Vi kan dog se at abb. Passer på min søn og adr passer. Inden jeg bestiller  vil jeg lige høre om, om fejlen kan skyldes at der ikke er "tændt" endnu inde hos Yousee, det skulle aktiveres d .15 november  og det er først på torsdag .har vi bare været for hurtige .
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2018 kl. 18:57

 Hvis det er datoen, så er det den dag det er oppe.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
CerB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CerB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2018 kl. 11:39
Du ringer bare, nogle af de nye modems melder den besked selvom signalet er fint nok.
Så aktivere de inde fra yousee af.


Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2018 kl. 12:25
Ring ind - af og til sker det, at den fysiske tekniker har været derude og lave det han skal, mens resten af ordren først ligger til datoen frem i tiden. Det bør kunne ordnes i løbet af 10 minutter som udgangspunkt. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
GreedyDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GreedyDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2018 kl. 12:39
Da vi skiftede til YouSee internet var der ikke hul igennem indtil selve datoen der står i ordrebekræftelsen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu