recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer rep el. ny...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer rep el. ny...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lada Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-November-2018
Sted: Løgstør
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lada Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer rep el. ny...
    Sendt: 18-November-2018 kl. 20:01
Hej med jer kloge hi-fi-entusiaster.
Håber I vil hjælpe med et godt råd. Jeg har en gammel sub B&W pv1 - købt brugt for mange år siden - som desværre er stået af. Den klikker konstant (måske noget relæ) og vil ikke koble til. Har gennem mange år kørt sammen med Beomaster 6500 og nogle mindre passive Dali højttalere. Ikke det vilde, men det er fint til mig.
Nå, men Hi-fi-klubben vil have 3400 kr. for at reparere den. Fast pris fordi den næsten er umulig at adskille.
Og nu kommer spørgsmålet så: Ville I tage reparationen eller købe en anden sub. Jeg overvejer lidt B&W 608 el. 610. Har maks. 4500 kr. At smide i projektet. Er lidt bekymret for at smide 3400 i en gammel sub, selvom den er fed. Er trods alt nok 10 år gammel.
Bruger den kun til musik
Alle inputs modtages med kyshånd :-)
Vh
Lasse



Redigeret af Lada - 18-November-2018 kl. 21:44
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2018 kl. 08:32
hvis du er glad for den - så reparer den. 

Tænker du får 2 års garanti derefter igen.  
Samme vilkår som ved en ny og risikoen for den nye går til efter 25 måneder er også til stede. 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2018 kl. 08:44
En ny PV1 koster 12.000, så jeg ville da få den repareret
Til top
Reinhardt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-November-2019
Sted: Tranbjerg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reinhardt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 16:08
Ved det er et gammelt indlæg, men fik du den lavet? Ellers søger jeg en bass enhed til pv1
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Reinhardt Reinhardt skrev:

Ved det er et gammelt indlæg, men fik du den lavet? Ellers søger jeg en bass enhed til pv1
Lada var sidst online 21/11-2018. Forvent ikke svar.
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 16:56
Jeg har selv haft en B&W pw1 med klikkende lyde, som jeg fornylig indleverede i den lokale HIFI Klub.

Det er ikke et ukendt problem iflg. medarbejderen - så vi er ikke de første.

Jeg fik et prisoverslag lidt højere end din på evt. reparation, og valgte at skrotte den (efterlod den i butikken). Det er flere år siden problemet med kliklyde startede, så det er længe siden jeg har haft sub'en i brug. 
/ Jørgen
Til top
Lada Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-November-2018
Sted: Løgstør
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lada Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 17:12
Hej
Jeg fik den lavet - tror det kostede 3400 hos Hifiklubben. Og den spiller fint nu. 
Vh
Lasse 
Til top
Reinhardt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-November-2019
Sted: Tranbjerg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reinhardt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:05
Hvilken hi-fi afdeling var det? Måske jeg kan ringe og høre om de har den endnu, og købe en bass enhed.
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:12
Holstebro afd. for omkring 3 mdr. siden.
/ Jørgen
Til top
Lada Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-November-2018
Sted: Løgstør
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lada Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 19:59
Hej igen
Det var i Aalborg Midtby.
Jeg fik skiftet print.
Vh
Lasse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu