recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Julemusik på Radio Soft?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Julemusik på Radio Soft?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 08:42
Det sidste kan jeg godt følge dig i, men tror det er fordi der er for travlt op til jul, så for bedst muligt indtjening, lader de den køre fra oktober.

Mht. julemusikken, den må du længere ud på landet med. For min skyld må de godt lade den køre indtil påske, som man siger.
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 10:25
lav dog én station med julemusik - og fri os fra det på alle de andre Evil Smile
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 11:58
Nej jake51 - du er på ingen måde berømt. Tværtom. Det er i den grad berygtet.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

lav dog én station med julemusik - og fri os fra det på alle de andre Evil Smile

Se, der er en mand der har fattet det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2018 kl. 07:17
Jeg giver hermed dansken min officielle tilladelse til at høre julemusik ad libitum fra lørdag kl. 0:01
Absolut sidste dato for denne sæsonprægede aktivitet er 26/12 indeværende år
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu