recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Registrering af "Ok Google" ikke tilgængelig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Registrering af "Ok Google" ikke tilgængelig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bendecks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2018
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendecks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Registrering af "Ok Google" ikke tilgængelig?
    Sendt: 23-November-2018 kl. 06:15
Kan I andre godt bruge "Ok Google" kommandoen til at vække telefonen? Der står bare at funktionen ikke er tilgængelig på dette sprog i øjeblikket. Har virket fint med engelsk sprogindstilling ikke ikke med dansk.

Forslag?
Eller er funktionen bare ikke tilgængelig på dansk endnu?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 11:17
Det opgav jeg at få til at virke for flere måneder siden, da det pludselig ikke virkede mere. Har ikke forsøgt siden. Nu bruger jeg knappen. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu