recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ubiguity Unifi Setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ubiguity Unifi Setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yascin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2010
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yascin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ubiguity Unifi Setup
    Sendt: 26-November-2018 kl. 16:26
Købte for en måned tid siden et accesspoint AC-Long range og har været Meget tilfreds med det klippestabile wifi.
Blev lidt grådig og har nu købt den billige USG og switch med poe (60 watt) og en cloud key.(bruges ligenu kontroller softwaren på PC. Skal til at installere og opsætte det i morgen.
Jeg har for nemheden skyld tænkt mig at resette access pointet og starte på en frisk.
Mit internet kommer fra netværksstik fra væggen og man bruger sin egen router.
Hvilken rækkefølge er den bedste at tilslutte enheder for at få det hele op og kører.

Redigeret af Yascin - 26-November-2018 kl. 16:27
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2018 kl. 18:26
Sæt det hele til på en gang. Det gjorde jeg da jeg satte mit op

Thomas
---------------------

Thomas K
Til top
Yascin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2010
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yascin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 07:46
Tak for Svar
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu