recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rytmik Audio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rytmik Audio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rytmik Audio
    Sendt: 27-November-2018 kl. 10:24
Skal du ha' billig bas, så er det den her kass'.

Et styks diy ds1200 subwooferen fra Rythmik Audio sælges til højest bydende over 1000kr.
Kabinet er ikke for kønt, men det er stabilt og resonansdødt, og ikke mindst malet sort. 

Mvh. 
Mvh. l'Blundt
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 10:40
Kunne du beskrive nærmere hvad der er med?
Enhed og kabinet inkl. forstærker? 
Billeder, kunne du vise nogle af dem? 
Hvor I landet? 
.....
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 12:16
Den befinder sig midt mellem Hillerød og Frederiksværk.
Det er en fungerende subwooferen, 12" enhed, 370watt forstærker og kabinet.


Mvh. 
Mvh. l'Blundt
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 394
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 12:00
kan den sendes ?
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 12:52
Den kan ikke sendes nej. Ikke medmindre køber selv sørger for afhentning, indpakning osv. Det tager for lang tid, og koster for meget, at skaffe kasser, fyld osv, til at jeg vil gøre det gratis.
Men mon ikke der er en herinde der køre landet tyndt hver uge, som måske vil være behjælpelig med afhentning og transport. 

Eneste grund til salg er at jeg har 8 andre subwooferen, og pladsen er ved at være trang. Plus det giver lidt på kontoen hos min bedre halvdel at jeg også sælger en gang imellem. 

Mvh. 
Mvh. l'Blundt
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 07:50
Op.
Eventuelt bytte med noget icepower, eller andet kompakt eller kraftig forstærkning, akustik regulering, Eller plugnplay streaming. Eller måske? 
Mvh. l'Blundt
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 09:42
Op. 
Mvh. l'Blundt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu