recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på DMR-BCT940
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på DMR-BCT940

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cocovanna Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cocovanna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på DMR-BCT940
    Sendt: 02-December-2018 kl. 10:51
Jeg har ofte fundet gode råd her, men nu har jeg et problem som I ikke har løst Smile

Har længe brugt Panasonic DMR-BCT940 recorder til at se Netflix, men nu kan den pludselig ikke afspille titler mere (“har problem med at afspille denne titel, prøv evt. en anden”). Alle andre netværksfunktioner på recorderen virker, og der er fuld hastighed på det netværksstik, der ender i recorden.

Netflix virker fint på andre enheder, fx iPad, og kan chromecastes til tv’et.

Ud fra hukommelsen er jeg ret sikker på, at netflix interfacen på recorderen er opdateret, der er fx kommet en menu ude til venstre jeg ikke har set før. Men det skal tages med forbehold. Jeg kan ikke se, hvor gammel sw i recorderen er. Alle test af net på recorderen virker, men hvis man gør det fra netflix (“flere oplysninger” når fejlen optræder) bliver den hængende i sidste punkt, hastighedstest og dør (slukker) efter nogle minutter (den kan ikke afbrydes).

Nogle gode forslag?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu