recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beogram 3300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beogram 3300

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
astjerne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2018
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér astjerne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beogram 3300
    Sendt: 02-December-2018 kl. 20:36
Min Beogram 3300 som ellers har virket upåklageligt i snart 30 år er begyndt at lave en ærgerlig lyd. 

Det lyder som om tallerkenen skraber i mod et eller andet - og det giver en irriterende rungende eller gungrende lyd. Ikke højt men højt nok til at det sagtens kan høres. 

Nogen der har et bud på hvad det kan være - og hvad jeg kan gøre ved det? 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 08:40
lyder som et defekt leje og motor.

Se at få den repareret.

Måske er der nogen herinde der kender et godt værksted.

Og hvis den har fungeret i 30 år er det da noget af en præstation.

Find lige et stykke moderne elektronik der holder så længe.
Til top
astjerne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2018
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér astjerne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 18:53
Tak for svaret. 

Jeg var ellers lige begyndt at vende mig til tanke om at den skulle kunne holde evigt. 

Den skal under alle omstændigheder repareres, om ikke andet fordi jeg har to mmc 1'ere på lager.

Gode bud på værksted i Københavnsområdet?

vh Chr
Til top
astjerne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2018
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér astjerne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 14:06
Jeg blev så ærgerlig over at den var i stykker at jeg skilte den ad og samlede den igen. Problem solved!
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af astjerne astjerne skrev:

Jeg blev så ærgerlig over at den var i stykker at jeg skilte den ad og samlede den igen. Problem solved!

Du skilte den bare ad, og samlede den igen? Har en anden Clown da haft den skilt ad, og samlet den forkert, eller hwa?LOL
Til top
astjerne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2018
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér astjerne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 19:50
Tja. Den havde nok bare stået de sidste tredive år og var blevet lidt løs i samlingerne måske...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu