recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix - forskel på indhold på forsk. platforme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix - forskel på indhold på forsk. platforme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix - forskel på indhold på forsk. platforme
    Sendt: 08-December-2018 kl. 17:56
Min søn er glad for at se Dragerytterne - kapløb til kanten. Det ser han jævnligt via tv'ets Netflix applikation eller via ATV 4k.

Når vi så besøger mine forældre, er titlen ikke at finde på deres TV. Vi kan finde Sådan Træner Du Din Drage og Drageræsernes Dagry. Selv hvis hele titlen skrives, kommer den ikke frem. Bruger jeg deres BD afspillers Netflix applikation kan alle titler findes.

Er der tale om at Netflix applikation på TV'et skal opdateres, eller noget andet?!
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 19:16
Hvilke tv drejer det sig om ?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 19:46
Mine forældres er et Philips et-eller-andet. Mindes ikke betegnelsen, men det er ca. 1 år gammelt.

Mit, hvor der ikke er problemer er Sony XE9005.
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 23:41
Jeg har oplevet det samme på min konto.

Jeg har lavet en profil til min nabo, da vi ofte ser film og serier sammen og det er nemmest at Netflix selv holder styr på hvad vi har set og hvor langt vi er kommet i serierne.

Derfor overraskede det mig at en serie jeg ville foreslå at vi så ikke var at finde på hans profil. Jeg prøvede så om jeg kunne se den på min profil, men nej. Ej heller en søgning på titlen hjalp. Gik jeg ind til mig selv, kunne jeg finde den på alle enheder (desktop, tv, shield og tablet), uanset hvilken profil jeg valgte.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu